آیا آینده بوکس در انسان ها در مقابل روبات هاست؟ احتمالا


تصویر پیش فرض New Scientist

بوکس: فکر کردن خارج از چارچوب

هر از گاهی ورزش بوکس قوانین خود را تغییر می دهد. اما در بیشتر موارد، هنوز هم نیاز است که هر شرکت کننده در مسابقه هم انسان و هم زنده باشد. (گاهی اوقات استثناء رخ می دهد – کانگوروها نمونه های سنگین وزن هستند.)

جوزف لی از دانشگاه فلیندرز استرالیا راهی برای گسترش سنت های سفت و سخت بوکس تحقیق کرده است. او افکار خود را در مطالعه ای در مجله به طور خلاصه بیان می کند اخلاق و فلسفه به نام “تفکر خارج از رینگ ضربات مغزی: بازاندیشی در مورد بوکس“.

لی یک آزمایش فکری انجام می دهد. او “نبرد بین یک انسان و یک ربات را تصور می کند.” او می نویسد که این تخیل تحقق می بخشد.

“درخواست بوکس ربات-انسان ممکن است رخ دهد یا نباشد. البته، تحویل حریفان برای بوکس ربات از نظر تئوری قابل دستیابی است.» با برنامه نویسی مناسب، مسابقه با ماشین آینده می تواند به همان اندازه جسورانه باشد [a matador] روبروی یک گاو نر

او می‌گوید که مزیت اصلی آن آشکار است: «عناصر ضروری بوکس برای انسان‌ها حفظ می‌شود، همراه با کاهش کلی آسیب‌های مغزی مرتبط با بوکس زمانی که تعداد حریفان زنده کاهش می‌یابد».

دیوارهای طبقه بندی شده

تاکسونومیست ها برای طبقه بندی اشیا کار می کنند، تا دیوارهای مفهومی بسازند که هر نوع چیزی را از همه گونه های دیگر آن چیز جدا کند. طبقه بندی از وجود دارد مارهابر خربزهبر ویروس هابر تکنیک های بازنمایی تحریف محور – تقریباً از هر نوع شی یا مفهوم متنوعی. حتی یک وجود دارد طبقه بندی تاکسونومیست ها.

بازخورد یاد می‌گیرد، به لطف خواننده دیو بروکس، که طبقه‌بندی دیوارهای سنگی وجود دارد که در «طبقه بندی و نامگذاری برای حوزه سنگ نیوانگلند“.

آیا در جای دیگر طبقه بندی استون وال خوب وجود دارد؟ بازخورد خوشحال خواهد شد که بدانیم.

اقتصاد موج سواری

ارزش موج سواری را اگر از نظر پولی قرار دهید چیست؟

رالف باکلی از دانشگاه گریفیث در استرالیا و مری آن کوپر از دانشگاه گریفیث استرالیا و مری آن کوپر گفت: موج سواری «فعالیتی مکرر و فشرده‌تر» از بازدید صرف از یک پارک ملی است و بنابراین «احتمالاً تأثیر بیشتری بر دستاوردهای سلامت روان و ارزش سرانه اقتصادی خواهد داشت». دانشگاه آندرس بلو در شیلی.

آنها سعی می کنند این ارزش اقتصادی را در الف محاسبه کنند مطالعه در مجله منتشر شده است npj انعطاف پذیری اقیانوس.

این زوج تخمین می زنند که ارزش کاهش استرس از طریق موج سواری «حدود 5000 دلار تخمین زده می شود. [US] به ازای هر نفر در سال». آنها همچنین تخمین می زنند که برای کشور استرالیا، این مبلغ سالانه حدود 1 تا 3.3 میلیارد دلار است.

باکلی و کوپر در مورد تلاش خود می گویند: “به نظر می رسد این یک رویکرد جدید است که با تحقیقات قبلی متفاوت است.”

طعنه و تشویق خودرو

برخی از محققان به شدت مخالف خودروها هستند. برخی دیگر که شاید تعدادشان کمتر باشد، ضد خودروها هستند.

وحشت هیجان انگیزی که گاهی اوقات توسط اتومبیل ها ایجاد می شود – میلیاردها نفر از مردم به سمت آسیب های احتمالی و حتی مرگ می روند – پاتریک ماینر از دانشگاه ادینبورگ، بریتانیا و همکارانش را هدایت کردند. آنها را سوار کرد، یعنی گزارشی در آن جمع آوری کرد مجله جغرافیای حمل و نقل به نام “آسیب خودرو: مروری کلی از آسیب خودرو به مردم و محیط زیست“.

چند میلیارد نفر تحت تاثیر قرار گرفته اند؟ آنها می گویند که از سال 2000، “تقریباً 2 میلیارد نفر در تصادفات وسایل نقلیه موتوری مجروح شده اند – تا امروز 1 نفر از هر 4 نفر – بدون در نظر گرفتن جراحات مجدد یا تغییر جمعیت.” و این به دیگر انواع مشکلاتی که آنها فهرست می کنند، مانند نابرابری اجتماعی و اکوسیستم های آسیب دیده اشاره نمی کند.

در این میان – خوب، نه دقیقاً در این میان، بلکه بیشتر شبیه به 17 سال پیش – راجر روتس، فارغ التحصیل دانشگاه نوادا، لاس وگاس، سعی کرد ترمز این کامیون/کامیون پر از نگرانی را بزند.

در گزارش احتمالاً پیشگویش به نام «خطرات سفر با اتومبیل: یک بازنگری» که در مجله آمریکایی اقتصاد و جامعه شناسی، Roots به طور تقریبی با مسائل ادعایی برخورد کرد. او نوشت: خطرات استفاده از اتومبیل «به طور قابل توجهی کمتر از خطرات ناشی از روش های اولیه حمل و نقل با اسب و بخار بود، به ویژه از نظر مرگ و میر در هر مایل».

روتز در ادامه دانشگاه لیساندر اسپونر را در مونتانا تأسیس کرد، مؤسسه‌ای که اگرچه کمی شناخته شده است (معلوم نیست که آیا دانشگاه دانشجو دارد یا خیر) به رخ کشیدن که «به حقیقت و تحقیق آزاد، و به تعلیم و تربیت بیگانگان سیاسی و اجتماعی اختصاص دارد. ما قیمت پایین و کیفیت بالا داریم. اولین دانشگاه واقعاً ضد دولتی جهان. از بین تمام دانشگاه های جهان، شاید این دانشگاه به شدت تئوری محور باشد.

دافع مورچه های مرده

بازدید از یک گورستان می تواند منجر به گفتگوی پر جنب و جوش برای حشره شناسان و نابودگرها شود که مطالعه اخیر توماس واگنر و تومر چاتزکس از دانشگاه رگنسبورگ آلمان را خوانده اند. مطالعه مورد نظر “بوهای مرتبط با لاشه باعث اجتناب در مورچه های مهاجم می شود“.

مارک آبراهامز مراسم Ig Nobel را ایجاد کرد و یکی از بنیانگذاران مجله Annals of Improbable Research بود. پیش از این، او روی روش های غیرعادی برای استفاده از رایانه کار می کرد. وب سایت او است amazing.com.

آیا داستان بازخوردی دارید؟
می‌توانید داستان‌ها را از طریق ایمیل به بازخورد ارسال کنید [email protected]. لطفا آدرس منزل خود را بنویسید بررسی های این هفته و از گذشته می تواند باشد در وب سایت ما دیده می شود.



Source link

پیمایش به بالا